Kanske inte mitt förstahandsval men..

Halvseg dag och jag tycker man mestadels suttit och väntat på att det ska bli kväll.
Satt nyss och kände mig otroligt uttråkad och de måste Ebba snappat upp för jag hör hur hon ropar -Bajskorv.
Och sedan är de skit över hela henne för hon hade ingen blöja, så ja de där med att vara uttråkad kan vända fort när man är förälder.

Fick välbehövliga kläder av mamma i julklapp till Ebba, för fytusan va dåligt med kläder ungen börjar få.
Vi var själva med och valde och fröken fick tillochmed välja en tröja helt själv vilket blev den med fågeln på. (kanske inte mammas favorit eftersom de bruna va där nere men gillar Ebba den så)
Sötnosen stod även inne på Lindex o drog i prinsessklänningen och sa köpa den, men njaa känns onödigt!

Tidigt i säng idag känner jag - jäsp!


Kommentarer
K

En mjukisdress är sju super! :) Mjukiskläder kan man aldrig få nog av :) Jag hittade två leggings och ett par örhängen.. dock inte på rean. Så typiskt mig! Rean va kass i år!

2010-12-28 19:41:56
URL: http://bubbelsoda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0