Mötet gick bra trots allt.

Har flängt runt på stan och försökt hitta mig julklappar eftersom de är dags att fira jul med resten av familjen här hemma om några dagar.
Men tror ni jag hittar något?
Inte ett skvatt och de enda dom rear ut är gamla tomtar och adventsljustakar, inte de jag vill ge bort direkt.
Nåväl, hittade mig ett nytt sett med mjukiskläder så kan nog slänga ett par gamla urtvättade och en ny BH.

Mötet på Xtra gick ganska bra. Har inte gått upp ett gram sen jag började slarva med maten.
Hon coachade mig och jag hoppas jag kan ta tag med nya krafter nu igen. Så första Januari kör vi igen. (De är väl då resterande av världens befolkning kör igång med?)

Dags att handla.. Ingen ro ingen vila =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0