När dagarna känns grå..

När dagarna går på rutin och allting känns långsamt och tråkigt så försöker jag med mina egna medel göra en riktigt myskväll hemma.
Testa ni med vetja!

Efter en dusch smörjer jag in mig med en lotion, favoriten här hemma just nu är kakao (de andra känns lite sommriga)

Använder mig av ansiktsprodukterna som jag fick av Johans syster Ahnna i julklapp.

Målar naglarna (även tånglarna) i en färg jag gillar.

Och tillsätter en olja i håret som doftar helt ljuvligt innn jag gör två inbakade flätor.


Ser även till att anväda tandborsten på läpparna och försöka göra de mjuka för att sedan smörja in dom med vaselin.
Avslutar det hela med en kvällsmacka och en kopp te, och förhoppningsvis ser jag en aning piggare ut imorgon=)

Testa med de ni har hemma!

Härligt!


Kommentarer
Jenny

Underbara produkter! Har också Orofluido, fick den i julklapp :) och bodybutters från Body Shop har jag en hel del av :D

2010-12-29 12:26:22
URL: http://cordell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0