Nu får de bli aningen varmare igen tycker jag.

Är de en ny istid på gång eller?
-18 står termometern på idag, alldeles för kallt för mitt tycke.
Jag håller med om att de får gärna ligga snö (sålänge dom här i Alingsås fattat grejen med att ploga)
Men de behöver la inte vara såhär himla kallt? Man kan ju knappt gå utanför dörren utan och frysa ihjäl och när man har ett stycke Ebba fylld av energi så är de svårt att inne hitta ett sätt för henne att göra av med den.

Jag har matteprov idag i procent. Nej jag har inte övat ett skvatt för jag förstår inte riktigt hur man övar in matte.
Jag har klarat de super på alla lektioner och fattat grejen men de är ju så otroligt många olika räknesätt beroende på vad man vill få fram.. Har inga stora förhoppningar om att jag ska lyckas hålla isär dom och de har jag redan förvanat matteläraren om.

Ingen kär vän som har lust att kanske åka till Göteborg och käka något gott med mig en kväll?
Och ta en sväng på Liseberg?
Känner nämligen att jag behöver ett litet litet avbrott från vardagen för att sedan hoppa in i hamster-hjulet och börja springa igen.

Ha en bra dag, klä er varmt =)



Kommentarer
Josefin -Happy Days-

Ja visst är mössan fin, en favorit hos mig med!



Här i Norrköping visade termometern -15 grader, brr! Fy sjutton, räcker med -5 tycker jag så att snön får ligga kvar.

2010-12-01 07:58:34
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Hanna

Ja det är så sjukt kallt. Jag ska praktisera nu några veckor och måste ge mig ut i kylan vid 05.30, ser inte fram emot det :/. Men men, det är väl bara att försöka tänka positivt så kanske det känns lite bättre. Ha en bra dag.

2010-12-01 10:37:11


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0