Nyårsmenyn är klar.

Kaffet smakar rejält starkt idag, fast de kan la inte va annat än bra, en extra kick-start på dagen bara.
Känner mig redan uttråkad eftersom jag inte har något speciellt planerat inför dagen.
Hatar sådanna dagar när man bara går och väntar på att dom ska ta slut och inte tar vara på dom fullt ut, men ni som känner mig vet ju att fantasin tryter ganska ofta här.. (Så tips som vanligt)

Förresten så har vi nyårsmenyn klar!

Förrätt blir någon typ av toast med god fyllning (tips där med?)
Varmrätt till de köttätande blir rullader med färskost och bacon fyllning och potatisgratäng + sallad. (men va tusan ska jag som vegitarian äta?)
Efterrätt ska vi försöka oss på och ordna en vaniljpannacotta!

Gosiga Ebba står här och kramar och pussar mig på kinden, underbart sätt att börja morgonen så!

Såhär ser vi ut en typisk start på dagen, Ebba pigg som en mört och mamma.. Ja låt oss säga mindre pigg.



Kommentarer
Josefin -Happy Days-

Hej, jag har nog inget tips där. Tycker att när det gäller objektiv så får man vad man betalar för o billiga objektiv är av min erfarenhet inte de bästa.



Nyårsmenyns såg god ut! vi ska ha räckcoktalil o kräftor samt stek med hasselbackspotatis och till efterrätt har jag en pepparkakscheescake.

2010-12-29 09:03:43
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Bella

Vad sött av dig att planera in kötträtter när du själv är vegetarian. Snacka om att tänka på andra människor :)



/Bella (Bellsam på FL)

2010-12-29 14:01:06
URL: http://bbella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0