Otroligt!

Min lilla fröken gav mig sovmorgon till sju, helt jäkla amazing!
Känner mig utvilad och pigg inför ännu en dag, hur ofta händer de?

Har ni några julklappstips? Något som verkligen gick hem iår?
(har ju inte köpt julklappar ännu eftersom vi var iväg över julen)
Billiga och bra tips mottages tacksamt!

Får se vad dagen erbjuder, är öppen för förslag om inte annat. Nu på morgonen kommer antagligen Malin på besök för en kopp kaffe, ska bli skoj för jag har verkligen saknat henne!
Annars blir de la bus, trots och en jäkla massa städande, precis som vanligt för en mamma =)

Godmorgon =)

Förresten, ni nya läsare glömmer väl inte att ni lätt kan kolla koll på mina uppdatteringar genom blogloving?

Kommentarer
Erika

Har ni IKEA i närheten?



I så fall åk dit. Var på IKEA i Jönköping & köpte två kaffemuggar för 5kr/st till nmin ena lillebror

2010-12-28 07:59:24
URL: http://carpediem.bloggplatsen.se
monica

Klart jag hänger på och tränar vi får puscha varandra... kan ju inte sitta inne för att jag kanske åkt på magsjuka han ju inte vara där länge innan hon sprang iväg och åkte ju hem då... men självklart ska jag hålla mig borta från dig ;). nä inget svar på lägenheten men kan ju vara så att jag skickade till jobbmejlen och att personen som har hand om mejlen har semester... hoppas iaf att de hör av sig även om jag inte får den så man vet... kram

2010-12-28 10:12:11
URL: http://monicarydjer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0