Ta en dag då och då.

Har ängnat nästan hela min tid idag till Ebba. Tror dom behöver sånna dagar då man ger all fokus till barnen.
Visserligen har vi inte gjort direkt mycket.. Vi har haft besök av Isac och Sofia i morses, tagit oss en pulkapromenad och stått och kikat på tågen och sedan träffat Thea och Elin..
All min tid har jag gett Ebba idag och de är huvudsaken.
Lite feber hade hon nu nyss på 38 grader men hon är pigg och kry så de ska nog inte vara några problem.

Ta en dag då o då och ägna den helt åt era barn, ta alla måsten åt sidan och bara bygg kojor, måla och va ute o lek!

Dagens Ebba som dessutom vart blöjfri stor tid av dagen och kissat toan<3

Kommentarer
June

Så duktig hon är! Heja dig Ebba!

Gott nytt år till er :)

2010-12-30 19:17:54
URL: http://mammajune.blogg.se/
Sanna

Jag måste ju bara säga det efter att ha kikat lite i din blogg - vilken söt liten unge! Hur gullig som helst!



Kika gärna in min blogg.

Mvh

2010-12-31 02:14:57
URL: http://rosenknopps.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0