Ta fram de sista krutet.

När man har barn och pluggar samtidigt så har man de tufft.
Jag menar jag får ingen sovmorgon bara för att de är Lördag och kan inte gå hem och slappa när skolan är slut. Tid att göra läxor blir när hon sover och då är de tusen andra saker som ska fixas med, hemmet ska städas och man kanske ska hinna med o träna själv med. - Så jag är stolt över att jag klarat de så bra hittils, men nu jäklar behöver jag ett lov!

Ebba har dratt på sig en ny vana, att vakna klockan fem! En trött mamma vill jag lova. Måste verkligen hitta energin att köra gärnet de sista dagarna innan lovet, bara tre riktiga skoldagar kvar!
Dags att ta fram lite jävlaranama som jag vet jag har och kämpa gärnet för och nå mina mål på alla plan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0