Tända ljus och slappa.


Dagens alla måsten gjorda.
Handling avklarad och tvättmaskinen går för fulla muggar.
Sitter och myser i min nya mjukisdress och har tänt mängder av ljus, ska inta soffläge och bara slappa.
Har en sjuk sambo här hemma med värk i kroppen (antagligen feber) och massa hosta, tur att jag ADLRIG åker på sån skit (peppar, peppar ta i trä)

Myyys på!
Vet ni? Jag är faktiskt peppad att köpa Xtravagansas kokbok och komma igång nu sen igen.
Och jag hoppas att ni andra som tränar på hälso är på och följer med mig dit?
Ju fler ju roligare inte sant?


Kommentarer
monica

det är varmhyra 4500 så de blir ju gratis värme och vatten, annars hade jag inte vågat chansa man vet ju aldrig hur väl isolerat ett hus är och med de vet man ju inte hur hög hyran blir... hur många kvadrat bor ni på? kram

2010-12-27 21:49:10
URL: http://monicarydjer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0