Tipsa mig.

De är dags för veckans längsta dag och jag är långt ifrån redo.
Antar de bara är att bita ihop och hoppas dagen går fort som bara den.

Julen närmar sig, har ni kära vänner några bra julklapps tips för en typ tom plånbok?
Allt mottages tacksamt!
För er som undrar vad jag och Ebba önskar oss så har jag en liten ide´nedan, kläder kommer alltid till användning och dom är ifrån HM och Nameit, internetshopping vet ni =)

Prickarna är fortfarande svagt kvar på Ebba och hon rosslar och hostar en del, en dag till hemma ifrån dagis sen hoppas vi att hon är redo för vardagen igen imorgon.

Kaffet kallnar, men hörrni :Tänk till o ge mig julklappstips!


Dom två högst upp på vänster sida är till mig, ja resten är fin fina grejer till Ebba. Varför är de så svårt att hitta något man själv tycker om men alltid lika lätt till sina barn?

Kommentarer
Josefin -Happy Days-

Har tyvärr inte så mkt tips, letar själv efter bra o billiga klappar...



Sv:

Ja det vart ju en galen grej av min dotters hyss, men jag antar att mms:et aldrig nådde chefen för jag har inte fått något svar i alla fall. Vågade knappt titta åt mobilen på hela dagen igår. ;-)

2010-12-07 09:05:52
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Anonym

http://lager-157.jetshop.se/hello-kitty-langarmad-tshirt-p-2322-c-412.aspx





2010-12-07 10:08:58
hanna

göra egna praliner och ge bort :)

2010-12-07 17:23:07


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0