Två år har snart gått..

Jag säger godmorgon, men jag säger det med knappt öppna ögon. Har jag ens sovit något?
Ebba har vaknat hur många gånger som helst inatt och jag är tröttare än tröttast.

Håller tummarna att dagen kommer gå i ett snabbt tempo och att jag på något mirakulöst sätt inte känner av tröttheten så mycket. Är iofs van vid att hon vaknar om natten, men inte riktigt såhär många gånger.
Två år om en vecka och fortfarande aldrig sovit en hel natt, men men antar kroppen vänjer sig.

Dricker upp kaffet och laddar inför dagen, jag ska klara detta precis som jag klarar allt annat!
Ha en bra Torsdag, snart är de helg =)

Hittade Ebbas juloutfit igår, är den inte bedårande?


Kommentarer
Camilla

Hej!

Hittade hit via familjelivs sida =) Vilken fin blgg du har och vilken fin dotter! =)

Roligt att läsa om andra mammor med lite större barn, de flesta som jag läser om har små bebisar =)

vilket iofs också r roligt för man ve vad dom pratar om ;)



ha en bra dag,

//Camilla

2010-12-09 06:54:19
URL: http://frugjerrud.blogspot.com
stin

Hejsan! ja, den är bedårande! Mimmi ja har fått min blogg att funka,in å läs!!!

2010-12-09 10:11:37


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0