Alla hjärtans dag

Precis innan jag vandrade iväg till flickorna

Underbart att träffa två andra morsor som är preciiiis lika galna som mig.
Tack för ett par roliga timmar tjejer!


Tröttare va jag idag.
Men efter en promenad i de vackra men kalla vädret så piggnade jag till.
Kalasat hos syster och haft allmänt trevligt.
Sov en timma tillsammans med Ebba i eftermiddags, känner att jag måste försöka o ge mig själv den tiden att vila om jag verkligen e trött o känner att jag behöver.
Men de e svårt för när hon sover så e de så mkt annat man borde försöka hinna med eller hur?


Sitter här nu med massa ljus tända i min nya mysdress.
Tänker äta en pizza, samvetet kommer va kass imon.
Men jag kör på med GI på dagarna, äter alltså bara sallad till maten ist för potatis,ris eller pasta.
Undviker kylhydrater men äter fett ist, så jag kör ändå på ganska bra.

Imorgon blir de hemmadag ifrån dagis.
Allt för o slippa denna kräksjuka.
Johan börjar sin praktik o jag vet inte riktigt vad som händer och sker.
Kanske gå o hälsa på på spädis?
Vi får se.

Nu blir de tv-häng för hela slanten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0