Bebisar överallt

Oj oj oj så söta små bebisar jag träffat idag :)
Känner mig heeelt hög, haha men de finns inget mysigare än små små bebisar!

Maddes lilla Tindra, Monicas lilla Wilma o sedan kom Sissi hit tillsammans med Luna.
Åhh jag fick hålla :)
Va så himla mysigt, men va livrädd jag inte längre visste hur man gjorde (Fast självfallet vet jag de men man blir ändå osäker)
Sissi bara la över henne så jag fick känna lite på na, Ebba blev såååå svartsjuk o stod o gnällde o skrek på golvet så fick ge tillbaka henne.
Men när Ebba va med sin pappa så passade jag på o hålla henne lite längre, sjuukt mysigt o jag bara LÄNGTAR tills jag blir moster o får skämma bort Della o Simons lilla sötnos!

Va ju förövrigt med Della hos barnmorskan idag  o fick höra den lilla bebisens hjärta slå så fint så fint.
Saknar verkligen graviditeten o allt man faktiskt har o se fram emot, men tids nog blir de min tur igen :)

Mötet hos min coach gick bra!
Vi ska tillsammans försöka komma underfull med va jag passar som o va jag VILL göra.
Utbildning,praktik eller jobb.
Han frågade va mina fritidsintressen va o va jag hämtade min energi o blev inspererad ifrån, de va heelt blankt.
Kom helt plötsligt på att jag nog inte längre har ngra intressen, helt sjukt!
Kanske borde uppta ngt intresse igen?
Men vad?
Esch har inte tid för sånt nu.

Nej fy nu fick jag världens klump i magen eftersom Johan gick o la sig för o vila för han tydligen hade ont i magen o mådde illa.
NEEEEJ ingen kräksjuka för faaan!
Ska ner o frenetiskt sprita händerna o äta vitpepparkorn!

Shit va rädd jag blev helt plötsligt.
Jag lider nog helt seriöst av fobi för o spy, verkligen helt seriöst...


Kommentarer
jonas

jo det är väl trevligt att kräkas... ironi?

2010-02-03 21:42:54


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0