Betalt men inte så de räcker.

Frusen och med tända ljus sitter jag här igen.
Ebba har nyss somnat, tog ganska lång tid att få henne somna idag men de berodde säkerligen på att hon sov ganska länge efter kalaset.

Min mage är inte riktigt som den ska vill jag lova.
Vet ej varför eftersom jag trots allt ätit enligt GI hela veckan.
Skött mig utan att falla för alla dessa frestelser.
Duktigt va?
Dock blev jag deppig som tusan när jag vägde mig hos mamma o vägde MER, hur tusan är de möjligt liksom?
Får väga mig imon morgon o utgå ifrån de och se om de hänt något (Men hur lätt är de när hela huset är vint o vikten varierar beroende på vart jag ställer vågen?)

Känner mig inte de minsta positiv, De e ju sååå svårt o lära sig tänka om.
Riktigt svårt o de lär nog ta väldigt lång tid innan jag kommit in i de ordentligt.
Ska se om jag kan få tag i filmen The secret o kolla på den också.

Ebba fick gosat lite med Dellas bebismage idag med, kommande kusinen uppskattade de nog kan jag tro.
Så söt när man frågar vart bebisen är o hon med allra ljusaste rösten säger dääär o pekar på hennes mage.
Pussade o kramade magen gjorde hon med.
Lilla gostrollet!

Räkningarna är betalda, eller ja 2000 kr fattas.
Vi hade klarat de om de inte hade varit för att bredbandsbolaget inte håller va dom lovade. Dom sa klart o tydligt att med första fakturan som är många startavgifter så kan man dela upp den under två månader.
Men när jag ringde o frågade om de gick o lösa så fungerade de absolut inte o göra så.
¨Så nu fattas alltså dom pengarna och vi måste få tag i dom snarast, egentligen nu eftersom de e nu de ska vara betalt. MEN DE LÖSER SIG!
Eller hur?

Träningen, bara måste komma igång med den alltså.

Nej dags o göra något vettigt.
Men vad?



Kommentarer
Bodil

Men gud, vad sött att hon gosar med magen!! Underbart, blir ju nästan tårögd här!

2010-02-28 20:19:24
URL: http://enmynta.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0