Fullt upp att göra

Denna veckan har jag gjort mkt, jag har sett till o hålla mig megasysselsatt så jag slipper tänka alltför mkt.
Tycker iofs om o ha att göra, sitta hemma på arslet o bara vänta på att dagen ska gå är inget för mig, nej för fan man måste försöka göra de bästa för att fördriva tiden på allra bästa sätt

Så dagen spenderades först hos mamma.
Erik va där på besök o busade lite med Ebba, Ebba tycker han är rolig o dom underhåller varandra ganska bra :)


Fina Sofia o söta lilla Nova kom hit en sväng med.
Hon hade köpt med en fin bukett tulpaner till mig, blev jätte glad.
Tack fina du för blommorna!


Är såå trött!
Ebba vaknar ju ca 05 o har gjort de ett par dagar nu.
Inatt fick hon komma upp till oss vid den tiden.
Att ens försöka lägga henne senare är inte o tänka på.
Hon är toktrött eftersom hon under dagen bara sover en gång på ca 30 mintuter, varför vill hon inte sova mer?
Man märker ju på henna att sovit klart är de sista hon gjort.
De enda posetiva med de är la att nattningen i de fallen går väldigt lätt o fort.

Gi Gi Gi, jag behöver komma igång.
Mår ju mkt bättre fysiskt och framförallt psykiskt när jag äter bra.
Men jag tror att när de blir lite bättre väder (dvs att snön börjar smälta) Då kommer jag bli mera taggad igen eftersom de då är iaf möjligt att va ute o gå mera då.
Visst går de nu med men inte vidare skoj när de knappt går o köra vagnjäveln och man fryser arslet av sig :)

Tv kanalerna har ÄNTLIGEN kommit igång.
Ska nog spendera kvällen framför tvn o göra lite ansiktsbehandlingar + måla naglarna.
Girls night!



Mammas lilla skrutta som doppar ansiktet i vattnet, skoj? Oja!


Kommentarer
Strumpan & Co

Vilken sötnos! Jag föredrar att lata mig jag. ;-)

2010-02-04 22:26:12
URL: http://sandlada.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0