GRATTIS OLIVIA

Trodde jag hade tiden till o blogga.
Men Ebba är arg som tusan.
Skriker o vrålar o kastar sig på golvet, varför? Jo för att hon inte fick trycka av modemet=)
Stackars barn eller hur?
Kan inte göra annat än o le åt henne ibland när hon e sån, hon har ju redan en sån otrolig vilja o visst är de bra?
Samtidigt blir jag rädd för hur de kommer bli när hon växer upp med humör o sånt.
Svårt de där med uppfostring men sålänge man är hård på att nej är NEJ så går de nog bra.
Alla mammor uppfostrar nog sina barn på allra bästa sätt.
En sak som jag verkligen har svårt för e bortskämda ungar som får precis allt dom vill ha, och får dom inte de så blir de GALLSKRIK.
DE  är nog min värsta tanke när de gäller Ebba o uppfostring.


Blev förövrigt inte alls som tänkt igår.
De va ju min kväll att ha chans att gå ut, men ingen kunde o jag blev hemma.
Men de blev väldigt bra ändå :)
Lillasyster Oliva kom hit, vi lagade god GI-veg-köttfärspaj o åt sallad till.
Efter de hade vi litet hemmaspa o gjorde ansiktsmasker, målade naglarna o masserade varandra.
Riktigt mysigt faktiskt :)

Efter hon gått hem så satte jag på den gamla godingen som man ALDRIG kan se för många gånger - A walk to remember.
Grät en skvätt (som man MÅSTE på den filmen) Och somnade sedan gott i sängen.

Får la sätta igång o ta mitt lilla monster här nu.
Börjar bli liiite trött i öronen o LÄNGTAR tills hon blir så stor så hon kan sitta vid tvn korta perioder.

Puh...

Grattis söta Olivia på din 14 års dag!


kvällsmys innan läggdags

snygga i ansiktsmask


mitt första försök till inbakadfläta, helt okej förutom att de e ojämt med hår i dom :)

Kommentarer
Bodil

Haha, visst är det härligt med ungar med temperament? Man tycker synd om dem när de är så arga så de inte vet var de ska ta vägen, men samtidigt kan man inte låta bli att le åt dem...

2010-02-28 13:08:26
URL: http://enmynta.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0