Hos mamma

Sitter hos mamma.
De är kalas-fika för Tobbe här i eftermiddag o efter de ska faktiskt jag o Ebba sova här eftersom mamma ändå ska ha henne relativt mkt imorgon.
Klockan 10 ska jag till min jobbcoach för enskilt möte (hoppas han kan hjälpa mig komma fram till VAD jag faktiskt är intressrrad av o göra)
Sedan klockan 14 är de möte på ams, så Ebba o moromr får en del tid för sig själv.
O Ebba går de ingen nöd på , hon älskar sin mormor.
Ska sova ut lite imon med, får passa på de få få gångerna man får chansen.

Vet inte va hon e inne i för period just nu med sömnen bara.
Inatt vaknade hon 02-03:30, okej hon va inte klar vaken hela tiden men hon sov små små stunder o jag försökte i sömnen typ ligga o fortsätta nynna hennes vaggvisor.
MEN jag tog inte upp henne! Hon har alltså legat i egen säng nu kanske två veckor, är stenhård på att inte ta upp henne.
Okej om man märker hon är ledsen o otröstlig men när hon ligger o bara gnäller så får de räcka med att jag bara sticker in händerna mellan spjälorna (För hennes säng står ju preciiiis jämte våran)

Ska ev komma igång med träningen nu framöver.
Helena ska börja träna när hon blir frisk o då kan vu ju kanske förska gå tillsammans, en gång i veckan är ju alltid bättre än ingenting eller hur?
Men ja vet att sedan när BöööPHEn är tillbaka hemma så kommer jag komma igång igen.
Men fram tills dess då, ska jag fortsätta lägga på mig o va grymt kass med GI-metoden?
Tänker ju på de alltså, de e inte de.
Men har dålig karaktär o fuskar mkt med,så jävla svårt!
Varför gick de så bra förut?
Tror iofs att de e att jag ändå trots allt har gått ner 10 kilo o ändå e relativt nöjd på de kilorna jag står på, hade ju självklart velat ner till 56 men får att nå dit kommer jag behöva kämpa arslet av mig.. och jag är inte riktigt riktigt redo för de .. ÄN.

Nej nu ska jag lägga mig på soffan o slappa ett par minuter innan min lilla huligan kommer hem igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0