Kan detta va något för mig?

Ebba sov inte i egen säng inatt, iofs ser jag de inte direkt som ett bakslag eftersom jag antar att de beror på att vi inte sov hemma.
05:40 bestämde hon sig för att de va morgon. De är inte okej!
06:30 fine men inte tidigare än så.
Spelar ingen roll om hon är vaken längre på kvällarna, hon vaknar ändå lika tidigt. Sjukt jobbigt o när de börjar närma sig kvällen är jag alltid totalt slut!

Hos min coach idag kom vi på en grej som jag verkligen hade kunnat tänka mig göra.
Jag är ju antagligen berättigad Akassa o väntar på o få svar från dom.
OM jag är de så finns de arbetsrelaterad utbildningar man kan gå.
Hittade en som jag verkligen hade velat. 2 månader är den på o den inriktar sig på Servie yrken.
Man läser några kurser + praktiserar.
Tror verkligen att jag hade vart intresserad av o göra de och de blir lite lagom med o starta med så man inte drar sig vatten över huvudet.
Ska prata med Ams idag när jag ändå ska dit på ngt jäkla gruppmöte vid 14.

Snöar gör de åxå. IGEN.
Tänker de aldrig sluta upp med de?
Vår tack!
Hade vi haft möjlighet så hade jag bokat en resa till varmere land i en vecka, skulle behöva lite sol för o orka till våren.

I eftermiddag åker pappa o Johan o hämtar en liten vit tvåsistssoffa till Ebbas rum.
Eller kollar på den så den ser okej ut, men 300 kr kändes som ett kap o tillsammans med den framtida rosa sänghimlen och kuddar så kanske de blir bra.
Mer tips till prinsessrummet Lena :)

Nu ska jag vila mig två sek

Gammal bild på mig o Ebba från i höstas. Nu har hon växt och jag krymt :)


Kommentarer
Lena

Jag har sett massa söta saker lite här och där som skulle passa till Ebbas rum. Men va kul att du hittat en soffa =) Nu får vi fixa lite mysiga kuddar å så att lägga i den så det blir riktigt mysigt!!

HAr du funderat mer på en IKEA och shopping dag?

Just nu är Jonathan sjuk men det verkar ha vänt nu iaf så jag tror han är på bättringsvägen!

Hör av dig!!



Puss å kram

2010-02-16 12:57:04
stin

ni är för söta! dessutom gillar jag din kommentar! men visst har du krympt, å Ebba blir stor!

2010-02-16 13:53:23
★svantes mamma★

Så fina ni var :)

2010-02-18 20:31:38
URL: http://nykick.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0