Om kvällen njuter jag

Sitter här med min mysdress.
Har ansiktsbehandling i fejjan.
Tänkte ha mig ett litet minispa här hemma ikväll.
Fotbad, noppa ögonbrynen, måla naglarna och kanske tillomed platta håret inför imorgon.

Imorgon ska jag o min kära vän Lizette in till Gbg.
Ska bli supermysigt!
Vi åker vid 10 och ska bara dit o strosa runt lite, ja Ebba o Mario gör oss sällskap åxå :)
Tror de kommer bli kanon.

Känner mig deppig här igen.
De kan komma ifrån ingen stans o bara slå sig till ro innuti mig.
Vet inte varifrån och varför men jag antar de e något jag kommer få fortsätta leva med tillochfrån resten av livet.

Ska fortsätta med mitt lilla spa här hemma nu så jag inte låter mina tankar ta över!
Ha en underbar kväll.


Kommentarer
Sara

Hoppas deppigheten går över! Vilken sötnos du har fångat på bild =)

2010-02-17 22:30:23
URL: http://saralundqvist.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0