På lördag är de min tur!

Veckohandlingen är avklarad, skönt att ha lite varor o använda sig av när man lagar mat.
Ebba fick idag korvstroganoff o ris (mkt uppskattat av både Johan o Ebba)
Jag gjorde en veg korvstroganoff och åt till de enbart sallad, GI mat de :)
Mätt och belåten är jag nu iaf.

Väntar på att Lizette o barnen ska komma hit o leka en sväng.
Alltid lika skoj o ha dom på besök o Mario hade ju tjatat om att han ville hit med.
Söt unge de där :)

På lördag är de ju min lördag vilket innebär att jag får gå iväg ett par timmar på kvällen o göra något.
Men jag vet inte vad!
Vill ut o äta ngt gott med en tjejkompis, kanske ta ngt glas vin men inte supa utan mer sitta o tjöta o äta gott.
Någon som känner sig manad?
Tänkte först på Della men antar hon inte vill.
Hade tyckt de va så himla mysigt o bara sitta ngn stans o äta gott o prata.

Ebbas röda skrubbsår syns tydligt idag.
Men som jag sa igår, bara o vänta sig nya i framtiden antar jag.

Tror jag uppdaterar mer senare, får la sätta på kaffet så de e klart till besöket kommer :)





Så middag och mys någon på lördag?


Kommentarer
Lena

Hmm, lite käk å mys låter inte alls dumt, jag vill gärna, men måste kolla med Tommy först, om han har larmjouren så kan jag ju inte åka ifall han måste rycka ut. Men om han är ledig kanske det går!

Kram

2010-02-25 12:15:59
Anonym

Typiskt !!!

Hade jag så gärna gjort, men håller på med min diet så jag kan inte :( Faaaan!



Nästa gång du har din "lördag" ?

när är det? kanske kan planerat något redan nu?

Typ käka på stures och sen bowla? Hade ju varit super trevligt. Puss



soligberg

2010-02-25 17:28:18


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0