Så nu har jag tid

Jag ser verkligen till att dagarna går fort.
Eller ja jag gör mitt bästa för att de ska hända saker iafö

Så Ebba har varit på dagis som vanligt.
Johan hämtade henne då va hon ute med de andra barnen på gården o lekte.
Dock hade lillstumpan ramlat o nog inte tagit emot sig alls med händerna för hon hade skrapsår på kinden och näsan + lite blod under.
Dom sa hon hade ramlat, o jag antar att de e något jag kommer få se mer av till sommaren =(
Tänk så många skrapsår o blåmärken hon ska få under sin uppväxt, usch va hemskt.
Men de e något alla barn får så jag tror inte de e mycket o tänka på.

Va iväg på mötet med.
Alltså de e verkligen inte skoj, satt o vände o vred på mig hela tiden.
Dessutom är de i ett ganska litet rum och när man sitter 7 pers där inne med stängd dörr så blir man SÅ varm.
Men jag hoppas verkligen jag ska kunna få ordning på cv o personligtbrev.
Har börjat men de e inte klart än.
Svårt de där.

GI för tredje dagen.
Går fortfarande fint och jag känner mig taggad o nå mitt mål.
Ska nog tillochmed kanske gå på ett pass på fredag kl 09 (när jag lämnar Ebba på dagis) ett spinning pass på 30 min.
Har aldrig testat de o vet inte om de är ngt för mig men man gör ju iaf efter egen förmåga så man behöver inte skämmas om man har dålig kondis.
Vägde mig hos mamma idag som har rakt golv så jag antar man får rätt kg där. 62kg. Fy fan.
Skämms att jag gått upp men om man ska tänka så så är ändå 3 kg inte mkt för tre månaders skitmat eller hur?

Tror jag ska ner o röja lite i köket nu så allt är snyggt imon morgon.
Går nog på 10 minuter.

Va har ni gjort idag mina vänner?
Och vad sker imorgon?


På denna bilden syns inte skrapsåren så väl. Men nu innan nattning va näsan o kinden rejält mkt rödare.Mammas lilla skrutt!

Kommentarer
Sofia

spinnig alltså... fy fan va gött!

De är skit bra tränig jue! Fast de är grymt

jobbigt, eller de tyckte iaf jag.

Jag testa för några år sen, å jag höllt helt seriöst på att svimma! Medans tanter å gubbar trampar på som fan hahahaaa

Lycka till!! ;)

2010-02-24 19:41:24
URL: http://sofialoella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0