Sysslor på sin egentid

Okej min mage är INTE som den ska.
Vill inte gå in på detaljer men den är inte helt fit for fight om man säger så.
Ebba bajsade fler gånger än vanligt igår så hennes kanske inte heller e helt hundra?

Om de e ngn variant av magsjuka man kan ha så hoppas jag faktiskt de sitter i den enden iaf;)
Bara jag slipper kräkas så.

Kanske va dumt o skicka henne till dagis?
Hade inte en tanke på de förens nu.
Får väl hoppas de inte e ngn fara.
Säkert är de inte de.

Johan gick o lämnade henne idag för han skulle ändå iväg på ett möte sedan med arbetsförmedligen ang praktik.
Hoppas han kommer ihåg allt jag sa till han o göra inför lämmningen nu då.
Känner jag honom rätt så glömde han hälften, typ :P
Ska ringa o kolla.
Mamma är snäll o går o hämtar Ebba så nu har jag ca två timmars egen tid, och hur väljer jag att spendera dom dum som man är?
Genom att städa o tvätta o göra allt annan sån skit som man i vanliga fall inte har riktig samma tid till.

Ska iaf in till komvux idag o kolla lite på denna utbildingen, se hur den är upplagd o höra lite mer.
Vet inte ens om de kan vara ngt för mig, när jag ser kurserna man läser så verkar dom inte direkt intressanta.
Men samtidigt så skulle jag ev kunna tänka mig antingen arbeta eller äga en egen liten butik i framtiden, då är denna utbildningen bra o ha i bagaget!

När jag får en ekonomi ska jag iaf spara till en Nikon D60!
Vill ha en systemkamera , ngt jag verkligen tror man har anvädning av när man har barn.
Man vill ju ha minnen från när dom e små o man vill dom ska va fina o se bra ut. O de verkar dom uppenbarligen göra med den kameran.
Nån som har ngn annan systemkamera o tipsa om som är bra? Gör ju inget om den är åt de billigare hållet ;)

Nej nu får jag sätta igång med mina sysslor här hemma.


Kommentarer
Rebecka

Du kan ju alltid kolla på canons kameror också. 1000D och 450D. Bra kameror, själv tänkte ja köpa en 450D när ja får pengar. Många som säger den e bra.

Hoppas magen blir bättre. Saknar er så oerhört mycke just nu.. Puss

2010-02-08 10:09:36
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0