2010

Då har nya året börjat!
Hoppas många saker o ting kommer lösa sig för oss under detta året.
Snart har vi ett nytt hem iaf och de är ju en bra början.

Är fortfarande hos mamma och tänker va här till flyttlasset gått med alla saker.
De går helt enkelt inte att vara hemma bland slipdamm och sånt.

Känner mig stressad, mkt som ska hinnas med o flyttlasset går imon.
Tapetsering av lägenhet + hall i huset.
Tänkte gå bort till huset idag o fortsätta börja plocka upp lite o slänga ner alla tomma lådor i förrådet.
Måste ordna lampor med så de finns, känns som ljus är ganska viktigt.

Mest stressad är jag ju över att lägenheten ska vara i tipptopp när vi flyttar.
Men som de är just nu så kan jag inte städa mer där förens de är helt tomt på möbler.
Har förberett o gjort allt som tar tid o resten får jag göra när den är tom.

Spenderade dagen igår med att dra hem en snabbis o rengöra ur kyl o tvätta en sida av fönstrerna.
Johan kom hit på kvällen så åt vi gott o kollade på film, tror den hette " Man on fire" och är en film jag rekomenderar.

Väldigt bra!

Kör igång med GI-metoden nu igen med. Har ju haft mitt uppehåll under december månad. Behövde komma ifrån de ett tag och inte tänka på de. Men nu är de nytt år  o nya puckar. 61,3 stod vågen på så upp ca 2 kilo. Inte alltför farligt ändå.

 

Nej nu ska jag sätta igång här.

Någon som hjälper mig lite idag eller är alla bakis?

Ebba va nyårs fin, även om hon somnade strax innan 7 igår.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0