Bitterfitta?

Känner mig som en just nu iaf o detta inlägget kommer nog speglas lite åt de hållet.
Ni är varnade iaf så fortsätt inte läs om de stör er!

Nr 1 : Sömnen då, ja hon sov la bra frams till ca 21:30 sedan vaknade hon o va ledsen.
Jag försökte få henne o somna om i sängen genom att nynna o klappa på henne o visa jag va där fastän jag ej hade henne i famnen.
De gick självklart inte, hon grät o grät mer o mer o de va inte bara missnöjt gråt utan sånt där som faktiskt är på riktigt.
Fick ta upp henne i famnen o efter mkt snyftande så somnade hon om, men självklart gick det inte o lägga ner henne i sin säng ngt mer efter de.. suck..

Nr2 : Hon vill inte sova sin morgonlur vilket gör henne gnällig o hon står o drar mig i benet o ropar -maaamma.
De enda som är bra är om man bär henne på höften o de orkar man inte göra i all evighet eller hur?


Esch små grejer o klaga på men sådant som en bra nattssömn är viktig för att´på riktigt kunna fungera bra ¨på dagen.
De tror jag vi alla kan va överens om.

Dagiset har inte ringt upp än heller.
Blir irriterad för jag försökte ändå förklara för dom att de e viktigt att vi börjar skola in eftersom mammadagarna är slut snart.
Vill inte börja de med o sätta mig på fel kant med dom genom o ringa o tjata men va fan dom borde väl förstå att de är brottom o även om jag är mammaledig så har jag ett liv o vill planera in Ebbas inskolning, hur ska jag göra?
Ringa igen och tjata o riskera att dom blir arga ?

Får blogga mer senare, ska försöka få lilldamen o sova en stund nu eftersom vi ska till tandsköterskan med henne mitt i hennes vanliga tupplurstid kl 11:40, sen ska jag även tjatal på min kära sambo att han fixar så jag kan lägga in bilder på denna datan, för hur kul är de o läsa utan en endaste liten bild?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0