Dålig sömn av annan orsak än Ebba

Host host och åter host har de låtit från mig inatt.
På daganra kan man hantera rethostan o snorigheten men om natten när man inte kan sova för man hostar så blir de jobbigt!

Får antingen gå till apoteket ihopp om ngn mirakelmedicin som skulle hjälpa eller ringa vårdcentralen o säga dom får skriva ut ngt som lindrar hostan till natten iaf.

Har inga planer för denna dagen, men något måste jag komma på o göra iaf för de känns helt uteslutet o bara sitta här o glo.
Kallare idag än igår, både Ebba o Tilda måste komma ut på frisk luft men hur kul är de när benen o ansiktets känns som tusen nålar efter att man bara varit ute ett par minuter?

Är alldeles för rastlös för att va inne en hel dag.
Om man inte får hit någon som kan fika o så barnen kan leka vill säga.

En rolig sak har jag ju o sysselsätta mig med idag, städa.
Försöker iofs hålla ordning varje dag o lyckas ganska bra måste jag säga.
Men ska dammsuga o torka av och sådant idag.
Fan längtar tills hallen fått tapeter så man får upp saker ifrån golvet o så de blir lite mer "hemkänsla"

Nopp nu väntar min GI-frukost,



Hemlagat GI-bröd och te för halsen och hostan


Att hon alltid ska föröska sig på farliga grejer, en del blåmärken blir de med en ettåring i huset <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0