Första sökt

Dagen har gått långsamt, jag har inte mått ngt vidare.
Har varit tröttare än vanligt och haft huvudvärk och varit illamånende, haha om jag inte visste bättre själv så liknar de känslan man hade i början av graviditeten.
Men NEJ jag är INTE gravid!

Blir ledsen när man får kommentarer som sårar, men men man får la räkna med sånt skitsnack.
ALltid folk som lämnar som ej går och svara tillbaka till heller, fegt fegt fegt är va de är!

Fick jobbat idag med, fast jag inte orkade.
Johan hade Ebba o de har gått bra, jag tycker faktiskt han hjälper till mer nu än va han gjorde tidigare i andra lägenheten.
O ett par stunder lite då o då när han verkligen anstränger sig o leker o pratar med henne så blir jag alldeles varm innombords, så ja visst har de blivit bättre än innan alltid.. sakta men säkert framåt kanske?

Idag har jag sökt ett jobb.
Yes dom behövde folk på fyrfotat o de tror jag kan va ett ställe där jag kunde trivas o va på.
Men jag har inte alltför höga förhoppningar, men jag håller tummarna hårt hårt!

Matdags o sedan be Johan visa hur man laddar upp bilderna utan en fungerande sladd, eller ja vart nu minneskortet ska in.

Förbannat tråkigt utan bilder hörrni

Kommentarer
Lena

Åh va skoj med fyrfotat, jag håller en tumme för dig jag med, det låter som det skulle passa dig jättebra!

Kram

2010-01-28 19:34:54
Anonym

Stå på dig! Du är skitduktig, och har en jättefin liten familj! Kämpa på!

2010-01-28 20:24:15
Daniella

förjävligt att folk ska hålla på å kommentera massa skit helatiden.. men tyvärr kan man inte göra så mkt åt skiten :/

haha men emmelie din otekniska lilla sak.. kan du inte ens lägga in bilder i datorn med minneskortet.. haha mkt smidigare än med sladd..

håller tummarna för att du får jobbet iaf :)

2010-01-28 21:48:51
URL: http://dellisch.blogg.se/
Mother, Married & Twenty

Det är inte kul att vara jobbsökande :/ Hoppas du hittar något till slut i alla fall :)

2010-01-28 23:35:58
URL: http://mummyfied.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0