Fredag

Idag står städning på shemat.
Behöver röja upp ordentligt nu när allt e klart, allt som ska göras på ett tag framöver iaf.
Della kommer ocg tar med Ebba en sväng på stan, de blir liksom lite lättare att städa då och Johan ska ta mig tusan också hjälpa till!

Skönt om de är lite extra fint när de är Fredag.
Allt ska va lite sådär extra på fredagar, fråga mig inte varför.

Mötet på soc igår gick bra, men vi ska bli överflyttade till en annan handläggare o de känns sisådär eftersom jag faktiskt tycker ganska bra om henne vi har just nu ( och bra folk är svårt o hitta som jobbar på de stället vill jag lova)

Ebba sov ganska okej igår kväll, hon vaknade faktiskt inte en enda gång innan halvelva.
De är bra sömn enligt mig eftersom hon brukar vakna varje timma eller offtare.

Ramlade gjorde hon åxå, idag har hon en bula o ett litet blåmärke i pannan, men de är väl sådant man kan vänta sig med ettåringar.

Dagis idag, ska dit två timmar och Ebba ska va där längre tid själv.
Usch o fy!
 Igår när jag satt i personalrummet o hade lämnat henne en stund själv hade hon gått o ropat på mig o letat o gått till sina kläder.
Direkt när jag kom s¨å gick hon o hämtade sina skor och gick till dörren, visade alltså tydligt att hon ville hem.
Mammahjärtat värker.

Nej nu får jag ta henne för jag märker atyt hon börjar komma med lite olika burkar till mig här inne så hon har öppnat "plastskåpet" i köket o jag kan tänka mig hur de ser ut där nu.
Skruttunge!


Älskade Amse - lektant


Ryggsäcken som ska användas på dagis

Kommentarer
maja

HEJ snygging! Igår satt jag och läste ikapp, var ju utan nät en stund. SÅ jag är allt en av dina flitiga läsare. MEn ja, ibland dålig på att kommentera här med. Illa, ska bli bättre!



Tänk att din lilla gumma redan går på dagis! Det kommer bli bra ska du se : )

Och härligt att ni kommit in i ert hus också! Visst är det underbart?



Ha en mysig helg söta söta Emmelie!

Puss&Kram Maja

2010-01-22 10:14:34
URL: http://majjases.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0