Fullt hus

Fullt hus här idag fram tills 14-tiden..
Hade besök av Malin,Oliver,Sanna,Della och Simon :) Trevligt med folk o Ebba gillade självklart all uppmärksamhet.
Gjorde sig till o busade med alla.

Dagen har gått ganska sakta måste jag säga, dom brukar gå fort men inte denna inte.
Segt!

Nu är jag svart på vitt arbetslös och inte längre mammaledig eftersom alla mina dagar tog slut igår.
Känns sorgligt o jobbigt, jag vill inte börja jobba än.
Iofs e de ju sjukt svårt med jobb så de lär ju inte bli på ett tag i vilket fall som helst.
så imon är de jag som skriver in mig på arbetsförmedlingen o ordnar med akassan, året som jag skulle ha på mig o bestämma va jag ville göra e slut och jag har fortfarande ingen som helst aning.. Hoppas jag funderar ut de snart.

Höll på o somna när jag nattade Ebba idag med vidhalvsju, förstår inte varför jag är så trött!
Iofs är de la inte konstigt, Ebba är underbar men inne i en OTROLIGT mammig period o hänger mig i benet nästintill hela tiden just nu. Bara hoppas och isf längtar tills hon blir pappig ist (fast då kommer la de göra ont i mammahjärtat ist) Aldrig är man helt nöjd!

Ser fram emot onsdag.
Ska till spädis och va med på tjejkväll o äta gott.. ska bli riktigt mysigt och för den kvällen skiter jag i allt vad som har med GI o göra.

På lördag ska jag antagligen ut ett par timmar, frågar Elin och Sofia om dom ville ev bowla o ta ngt glas vin.
Johans föräldrar kommer ner så tillsammans med Johan så ska dom ha Ebba.
Orkar nog inte med ngn helkväll ute men ett par timmar med tjöt och att bara va Emmelie o inte mammaEmmelie skulle va skönt och jag vet jag BEHÖVER och FÖRTJÄNAR de!

Måste tipsa om Sofias blogg, helt underbar.. haha skrattar varje gång jag läser den.
Sitter här i soffan o små fnissar för mig själv, vet inte om de e jag som har dålig humor men så kan de la inte va?
Keep up the good work gumman!  www.sofialoella.blogg.se

Allt för mig idag, blir o kolla ännu ett avsnitt av 16 and pregnant, har man inga kanaler på tvn än så har man inte.

Over and out

Kommentarer
Sofia

Ja du om någon förtjänar verkligen att komma ut lite

alltså!! Jag ska verkligen försöka fixa så ja kan

komma loss på lördag oxå hade varit jädrans roligt!

Haha klart som fan du inte har dålig humor.. du

har ju min humor!! :D

2010-01-24 19:56:17
URL: http://sofialoella.blogg.se/
charlotte

Hej :) Ja jag hoppas att kroppen går tillbaka! Söt dotter ni har! :) Har ni haft en bra helg?

2010-01-25 15:21:11
URL: http://snigelbebis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0