Hur skönt är de inte med lugn och ro?

Älskar kvällarna när Ebba väl sover, jag njuter av att bara sitta och göra absolut ingenting.
Finns la tusen andra saker jag borde syselsätta mig med medans jag har chansen men jag känner att jag måste ta vara på denna tiden då hon sover o bara slappa.
Dagarna blir lätt väldigt hektiska med en liten Ebba hemma.

Idag tex började vi med o gå en stund till dagis.
Lilltjejen tyckte inte de va lika skoj alls idag o satt mkt mer hos mig o gnällde en massa så vi gick hem en kvart tidigare.
Klickar inte alls med personen som skolar in Ebba, hon påminner om en gammal lärare som jag hade på lågstadiet som va hemsk.
Känns inte riktigt som dom har koll heller, precis när vi kom gick dom iväg o tog på alla barn som skulle ut o lämnade en ettåring kvar i en stol med en äpplebit i handen, inte  fastspänd eller något.
Ebba hade klättrat direkt, sen de där med o äta äpple helt obevakat. nja!
Blir bra tillslut, de vet jag men just nu är fel tidpunkt för dagis och de håller jag fast vid.

Ebba har iaf shoppat en liten väska att ha där, en jätte söt lila rosa med snobben på.
Vi har fyndat också.. på maxi av alla ställen!
Hittade ett par regnbyxor till Ebba för halva reapriset vilket blev 45 kr, visserligen i stlk 86-92 men då kan hon ha ovanför overallen när dom på dagis sitter o leker ute och om vi har tur även till hösten (dom såg väldigt stora ut)
Ett kap!

Fick en chock idag.
Mamma frågade om jag ville ha Olivias jacka eftersom den va helt ny och hon inte ville använda den.
Tänkte Oliva är 13 år och jackan hade stlk 36, men gissa vem som fick på sig den utan problem?
Den satt dessutom bra!
Helt sjukt, okej att jag har alltid varit mindre nedtill benen men detta handlar ju om överkroppen så jag blev verkligen överasskad!
Att man inte kan se skillnaden själv när man speglar sig då?
Hur kommer de sig egentligen?


På badhuset i slutet av november..

Kommentarer
Tokmorsan.se

Hej! Det kan jag fixa. Be henne maila mig hur hon vill ha den så fixar jag det :D Kram

2010-01-19 21:40:16
URL: http://tokmorsan.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0