Lite berusad och mirakel

Lovade både Sofia o Becka o blogga lite igår när jag kom hem på lyset men fick inte den möjligheten eftersom Ebba vaknade o alla andra tycktes vilja gå o lägga sig, så sorry för de.

Hade himla skoj hos Sofia igår.
Och hon har så himla fint hemma!
Precis precis så vill jag ha de, gryyyymt snyggt o jag tror jag ska tvinga henne att göra om hela vårat hem.

Så va gjorde vi?
Jag drack nästan en hel flaska vin (fast drack varannan vatten som de står överallt man ska göra)
Vi spelade lite spel o satt o tjötade o jag hade bara allmänt jätte trevligt!
Sofia bjud på sina hemgjorda drömmar som jag o Elin tryckte i oss ett gäng, haha!
Kanske va de drömmarna som gjorde att jag inte är bakis idag?
Gick så jag va hemma vid 23, dom andra skulle ut men jag tänkte jag går hem o visar jag kan komma hem i tid så kanske jag kan få göra om de inom snar framtid igen.
Tack underbara tjejer för en fin kväll!

          

Sedan hände ett mirakel!
Efter nästan 14 månader så sov Ebba första gången i sin egna säng HELA natten!
Klockan 07 vaknaade hon o slog upp sina blå o sa paaaaappa (Hon säger bara pappa nuförtiden, aldrig mamma)
Jag hoppas innerligt att mitt tok-kämpande har gett resultat.

Nej nu ska jag ner o umgås lite med Eva o Rolf o lilla Ebba såklart, o va gör Johan? Jo han sover, men de kan han få göra idag!


Kommentarer
Sofia

tack för igår min vän...

va skit kul!

fan vilka snygga bilder du har lagt upp på mig

då... hahahaa



Fan va skönt att Ebba har sovit i sin säng hela

natten... nu då ska du se att de vänder! =)

Puss

2010-01-31 14:59:21
URL: http://sofialoella.blogg.se/
mr p daddy

vad dukig hon e som sover så länge i sin EGNA säng!!!

va bra att du hade de trevligt, det förtjänar du!!!

2010-01-31 21:38:40


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0