på bättringsvägen?

Hade redan köpt termometern igår, 600kr fattigare och jag hoppas för gudsskull den gör sitt jobb.
Dubbelkollade genom att först använda rumptempen o sedan öron o de verkade va samma.
Idag är hon feberfri änsålänge 37,4 så bara lite lite högere än vanligt.


Vaknade av att hon låg o blåste mig på armen så de kom pruttljud och de va ju spännande tyckte Ebba.
Så där låg hon o höll på i tjugo minuter o jag fick ligga o dra mig så vi behövde inte kliva upp förens 06:50 vilket är rena lyxen och sovmorgonen i detta hemmet.

Idag står sånna där roliga saker på shemat.
Måste tex städa o tvätta ett par maskiner.

Pappa kommer hit o ska tapetesera och de är ju en skoj sak iaf.
Längtar så tills jag kan få ordning o sätta upp mina hall möbler o gardiner osv.
Köpte ju ett par igår för de allra sista på mitt presentkort, va tycks?



Sanna skulle komma hit idag med och de känns ju skoj.
Vi ska la inte göra ngt speciellt utan mest bara va o kanske ta en promenad o bara vara.

Mamma frågade även om vi hade lust o följa med henne o Erik till Nolhaga o kolla på djuren, får la se om de hinns med men de hade ju varit trevligt innan man börjar med all annan skit som måste fixas.

Och imorgon gäller de, första dagen för att börja skola in Ebba på dagis.
Ni vet redan hur jag känner inför de, bara o bita i de sura äpplet antar jag.




Kommentarer
Sofia

Jasså inskoling nu alltså...

de kommer gå jätte bra! :)

Vart har hon kommit in någonstans?

Alltså jag blir tokig på denna bloggen..

jag måste kolla om peter kan hjälpa mig sen alltså

me kort å hur 17 man ska göra..

hur lägger jag till dig tex... snark

2010-01-17 09:01:04
URL: http://sofialoella.blogg.se/
Malin Lundin

men tror du inte Ebba gillar dagis då?

Massa kompisar varje dag att leka med ^^

Plus att dom lär sig så mycket på dagis och alla sinnen blir ju verkligen stimulerade ^^

Jag tror det blir jätte bra Emmelie hon ska bara vänja sig vid den nya miljön.

Plus att om du bestämmer dig för att verkligen kör på GI så är jag säker på att du fixar det, pepp pepp pepp! Jag vet att du fixar detta ^^

Kramar!

2010-01-17 13:41:47
URL: http://essessce.blogg.se/
Kim

Ja jag antar det! Kommer väl ta sin tid att komma in i själva mamma rollen också. :)

2010-01-17 22:58:49
URL: http://kimlundin.blogg.se/
N/

Svar: pratar både med bup och skolkurator...

2010-01-18 00:54:49
URL: http://heartbreaklullaby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0