Uppåt?

Jag har nog gått upp ett kilo efter gårdagens trerätters, minst!
Känner mig skyldig på ngt sjukt sätt idag, som om jag inte borde ätit de jag åt igår.
Men jag vet man måste unna sig ibland, o när de serveras mat på tjejkväll så e jag inte den som plockar undan o försöker med GI.
Även om samvetet säger idag att jag borde.. men men ny dag!

Hade trevligt iaf o de va skönt o komma iväg ett par timmar.
Tiden gick för tok för fort, men de gör den la alltid när man vill de ska gå sakta?

Johan hade inte klarat lägga Ebba så mamma hade fått ta över, jag som verkligen hade hoppats på att han skulle klara de så att hans självförtroeende sedan växte så han insåg att han faktiskt klarar av de på egen hand, men tyvärr va inte fallet så.
Efter jag kom hem precis efter åtta så hade hon vaknat flera gånger och de fortsatte hon med under kvällen tills jag gick o la mig, hon sov oroligt.

Sjukt trött va jag idag när Ebba vaknade med. Trots att hon sov till nästan halvsju så kändes de som om klockan va mitt i natten.

På shemat idag står lämning på dagis halvtio (som förövrigt fortfarande inte känns bra på ngt sätt)
Sen ska vi på möte på de otroligt roliga stället soc, Johan ska prata om sin kommande praktik osv.
Hoppas de går bra

Känner mig inte på humör så avslutar här, Ebba bara gnäller o de spelar ingen roll va jag gör för att försöka underhålla henne.
Enda som tycks hjälpa är om jag ligger på golvet med henne, när ska hon bli LITE självständig??


/-Sur trött o orkar inte höra gnäll just nu - Emmelie

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0