Utan mamma

Har ont i magen som tusan, känns som hela magen är full med luft.
Spänner o gör ont enda upp till revbenen, har haft de så ett par timmar nu.. Hoppas de ger med sig snarast!

Lillan fick va själv på dagiset idag.
Kom dit vid nio o dom ville jag skulle lämna henne direkt men de sa jag att jag ej va bekväm med.
15 minuter va jag med där inne sedan gick jag, usch va ont de gjorde inom mig!
09:15-10:45 va hon där, dom påstod att de hade gått bra men hon grät när jag kom (säger dom inte alltid de gått bra liksom?

Va iväg med o hälsade på på spädis.
Skulle iväg o kissa o Ebba får panik när jag bara lämnar rummet, gråter hysteriskt o paniken lyser i ögonen.
Ska de va såhär?
Så fort jag lämnar rummet har hon blivi jätte ledsen nu sedan vi började med dagiset, fy fan känns inte bra alls!

Fick höra en sak på spädis som gjorde mig rejält upprörd by the way, förstår inte men kanske inte e meningen.

Ebba ligger ute o sover i vagnen på trappen, helt underbart att man kan göra så nu.

Ska la börja med middagen till Ebba o Johan.
Sen ska jag försöka fylla i mina papper till A-kassan med, suck aj min mage!

Kommentarer
Therese

Jag väljer ändå att tro på det ;-) Just nu greppar jag efter varje halmstrå, haha!

2010-01-25 15:45:24
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/
Anonym

Det är riktigt...riktigt jobbigt i början....men det blir bättre...tror att alla mammor känner hur det känns i hjärtat...

kram

2010-01-25 18:43:53
mr p daddy

nä, ja tycker faktiskt inte att ni ska behöva ha de sådär me dagiset :(

va hade du hört på spädis???

2010-01-25 18:47:38
Lena

Usch Emmelie, jag tycker så förfärligt synd om er för det här med dagis. Hoppas innerligen det blir bättre. Jobbigt!



Kram

2010-01-26 12:11:04


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0