19 månader sedan.

För 19 månader sedan vid denna tiden låg jag i förlossningsrummet o hade värkar som hette duga.
10:10 14/12-08 förändrades mitt liv föralltid.. Och nu sitter jag här med en 1,5åring med enorm vilja som pratar o springer..

Herregud va tiden har gått FORT!


Solen skiner idag igen, jag är nog en av dom få som inte klagar på värmen.
Jag njuter av att solen skiner och värmen, men visst är de en aning för varmt om man inte är nära vatten.
Men förflytta er nära vattnet om de är för varmt o sluta klaga på den underbara och ovanliga Svenska Sommaren!

De enda jag lider av är värmen innomhus, men men elräkningarna blir billiga iaf=)


Inga planer idag, får se va som erbjuds.


Ut o njut!


Igår morse vid ännu ett försök att kolla film, funkar sisådär 3 minuter sedan blir hon rastlös. Lik sin mor?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0