Ännu en fin dag eller?

Jag somnade 21:30 igår, va så hemskt trött efter en tidig morgon och en heldag ute i solen.
Så att trots att Ebba slog upp sina blå vid 06 så känner jag mig ganska uvilad idag.


Solen skiner mina vänner, ser ut att kunna bli en fin dag.
Är faktiskt seriöst sugen på att dra till Slottskogen, fast de kanske blir FÖR varmt?
Man borde kanske tillbrina tid vid stranden?


Va gör ni idag?




Tycker Lollo fångat mig mig ganska bra på denna bilden.
Är ute o ror och jag tycker de e såhär som jag ser ut som jag oftast känner mig en varm sommardag.


Kommentarer
lars.

En riktig sommarbild.

2010-07-11 07:33:02
Emelie

Det där var en skitsnygg bild på dig Emmelie!

2010-07-11 10:04:22
Fiffi

Sv:

Det får du! :O)

Jag opererade ryggen för diskbråck på 2 nivåer i sept-09 och har varit sjukskriven tills nyligen. Jag har fortfarande en mkt öm och svag rygg och därför jag valde snitt. Jag blev gravid strax efter operartionen och därför ryggen inte hunnit återhämta sig. Operationen gjordes via buken (därav det enormt fula ärret på magen som skall justeras senare i höst) eftersom diskproteser inte kan sättas in från ryggen som vid en steloperation, så 2 operartioner i 1 kan man säga och en mkt stor operation.

2010-07-11 11:02:05
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/
Mela

söt bikini/topp :)

2010-07-11 23:36:06
URL: http://mikaelajensen.blogspot.com
Rickard

Fin blogg för en fin kvinna med en fin dotter:)

Therese

Vad jättefin du är! Fin bikini, för det är väl en bikini? En sådan som är som ett linne typ? Jättesnyggt i alla fall!

2010-07-12 11:46:19
URL: http://tegu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0