Arg och ledsen.

Ett avklarat besök på Nossebro marknad , tror varenda människa inom 10 mils avstånd va där o försökte göra värsta fyndet.
Lite väl mycket folk för min smak o jätte svårt att gå med barnvagn, men ändå kul o se va de är för något.


Fått mail från min socialsekriterare där han skriver han INTE tänker bevilja oss några pengar alls.
För vi har ansökt om csn som kommer i mitten/slutet av Augusti, men hur fan ska man betala räkningarna som ligger på hög nu då?
Hur hade dom tänkt de?
Blir arg, ledsen , frustrerad men kan inte göra ett skit åt saken.

Eftermiddagen spenderades på stranden, farmor o farfar har åkt hem o de e bara vi här igen.
Dags att ladda inför första passet på gymmet i nya träningskläderna och med systeryster som sällskap.


Dagens enda fynd, men jag ska försöka tänka på budskapet.

Kommentarer
Hanna

Jättefin ljuslykta måste jag säga.

Vill med fynda lite.

Får se om man kommer iväg på någon rolig marknad snart.

Måste bara må bättre först.

Hoppas socf*ttorna ger med sig.

Dom är skyldiga att fixa så ni klarar er.

Ligg på gumman!!!!

2010-07-28 17:52:46


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0