Avklarat.

Tandläkarbesöket är avklarat.
Mina tänder va de inget fel på förutom början till ett hål som har vart där flera år o blir varken mer eller mindre av.
912 kr skulle de gått på men eftersom jag inte vart där på två år så hade jag rabatt från försäkringskassan på 600 kr, härligt att bara behöva betala 370kr =)


Sen stack jag o Ebba till mamma en sväng och hjälpte till att rensa landet ute på hennes lilla kolonilott.
En väldigt trött Ebba sover gott i sin säng, en väldigt trött mamma måste förbereda lunchen.
Hade gärna sovit lite, klockan 05 är för tidigt att gå upp.


Kommentarer
lucke

Hallå. Vad händer idag då? :)

2010-07-21 11:43:04
URL: http://modegrabben.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0