De är aldrig för sent att testa nya saker tydligen.

Underbart väder igår och vi spenderade som sagt hela dagen på en klippa i Saltholmen.
Fläktade bra vilket gjorde de lagom varmt, ett rejält stycke brunare gäng tjejer blev vi.

Efteråt följde vi med Becka o Sofia hem o tog tre glas vin innan vi stack ner till Slottskogen.
Hur underbart ställe är inte de?
En samlingsplats där man bara sitter o hänger o umgås med familj/vänner.

Fick som sagt testat gå på lina, eller dom kallade de något annat o jag har inte ens vetat om att de är en typ fritidssysselsättning som vissa människor sysselsätter sig med.
Men nu vet jag o hade jag haft en hemma hade jag nog övat timmar varje dag för att lära mig.
Imponerad över de som bara hoppar upp o går fram o tillbaka, för SVÅRT va de vill jag lova.


Tack för dagen tjejer.


Kommentarer
stin

jag blir sååå glad pippilotta när jag läser din blogg!



Att du oxå får ha lite fritid ibland, du om någon e värd det.

Va Ebba hos mormor?

En lycklig mamma, e en bra mamma, å du är en bland

dom tycker jag!!!

Du får komma hit till mej snart,alltid lika roligt att träffa er, de vet du att jag tycker!!!!!

2010-07-04 10:16:04


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0