En bra kväll blev de iaf.

Strax innan 14:00 igår ringde jag o fick tag i biljetterna till Winnerbäck.
15:00 satt jag på tåget mot Gbg, ifall de va stressigt? Jo tack.
(kameran glömdes hemma i stressen)

Men kvällen va underbar.
Lillasyster Olivia, jag o Lizette.

De surplades lite vin o vi satt o njöt i kvällssolen.
Självklart va han super och han spelade många gamla låtar, underbart.
Sen att vi va bland de 800 första och fick band och därför stå framför första raden o därför se han på ca 5 meters avstånd gjorde de hela ännu bättre.

Om jag är trött idag?
En aning, tackar som frågar.




Kommentarer
Viktkamp

Åh jag vill me se honom :)

2010-07-18 13:52:04
URL: http://viktkamp.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0