En tidig kväll i säng för damen.

Vi får se om de blir något mer av utslagen eller ej.
Men jag va o visade upp dom för Sofia o hon påstod att exakt så såg Nova innan de bröt ut ordentligt.
Medans andra tror att de inte är de, vi får se.. Hade vart skönt o haft de avklarat samtidigt som jag gärna slipper.


Gnällit värre har de varit idag iaf, antar de beror på sömnbristen o på att något inte riktigt är som de ska just nu med Ebba.
Så nu sover hon redan, 18:10 gick de inte hålla henne vaken längre, men då har hon som sagt strulat massa inatt o bara sovit 30 min idag.

Nåja, nu ska jag tända grillen. Illa jag ej hade lite vin hemma för de hade nog suttit fint med ett glas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0