Gjort lite nytta.

Morgonen har spenderats med sånna där roliga måsten ni vet.

Gått till affären o handlat lite nödvändigheter.
Tvättat två maskiner tvätt.
Dammsugit.

Nu sover Ebba o maten håller på att lagas.
Testar nytt recept idag.

När Ebba vaknat o vi fått mat i magen tar jag med mig Elin o Leon o sätter mig på tåget till Partille för att besöka Allum.
Perfekt nu när vädret inte blev som jag trodde.



Fina buketten som står i köket, plockad i mammas land och håller sig fräscha superlänge!

Kommentarer
Daniella

det får inte vara några blad i vattnet.. så plocka bort dom så håller dom ännu längre.. när de e massa blad i vattnet bildas ett ämne som är giftigt för blommorna..! ;)

2010-07-14 11:40:00
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0