Hur ska detta gå?

Jag blir sjösjuk bara genom att de e minsta lilla bris på havet, nu blåser de lite och ÖSER ner regn ute.
Så hur denna resan ska gå för mig blir en gåta, blir väl en som ligger och mår extremt illa och kanske spyr timmarna över. Hoppas verkligen inte de.

Frågar man Ebba va hon ska göra idag så svarar hon glatt - BÅT,BADA, så de har man hört ett x antal gånger idag redan.

Dags att börja packa ihop sig, 07:15 åker vi.
Update med bilder på lördag igen!

Ha de bra mina vänner.
Och glöm ej min tävling om ett namnhalsband som utses på söndag, få tävlande så stor chans att vinna.


Kommentarer
Rebecca

Hej :) ja det gick det jätte bra :)

ett litet pickande hjärta där på rutan.

fick bild me kram

2010-07-30 14:28:09
URL: http://staaaacey.blogspot.com
Rebecca

aaa precis :) underbar bekräftelse.

Vecka 8 nu :) går sakta men säkert framåt :P kram

2010-07-31 19:53:31
URL: http://staaaacey.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0