Imorgon måste de vara min tur.

Ännu en morgon klockan 05, imorgon SKA Johan ta henne.
Jag måste få sova lite lite längre.


Jag spenderade igår kväll med att äta tacos (tröttnar man någonsin?)
Och som efterrätt äta jordgubbar med grädde. Helt okej enligt GI eftersom jag tog fullkorns bröd till tacosen.
(Jag följer inte GI till punkt o pricka men mestadels)


Dagen med inga planer, hoppas kunna åka med Lollo till Pappa o Christina o åka ut o fiska.



Vi tränar för fullt här hemma på att gå på pottan.
Änsålänge har vi kommit så långt att hon faktiskt säger till en mikrodelssekund innan hon börjar kissa.
Bajsa säger hon och så kommer de, (så nu säger hon även till varje gång hon kissar i blöjan)
Hade vart skönt om hon va blöjfri vid 2 års ålder.

Vi får se =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0