Irritation över människor som härjar runt på nätet.

Anonym:Du har bokat en tid hos tandläkaren men kan inte betala och nu tigger du pengar genom bloggen som vanligt.



Alltid lika kul o vakna o mötas av att en av internets alla idioter har besökt just min blogg.
Läs inte om du retar dig på de?
Kom inte in här mer bara? De är jätte enkelt jag lovar.

Men för de andra kan jag meddela att jag ringde inte o bokade någon tid, jag fick den hemskickad  tyckte att jag verkligen BORDE ge dit eftersom jag inte vart där på sålänge.

Hahah patetiska människa som ska kommentara trycka ner, Get a life!



Besöker massa puckon era bloggar med o kommenterar
? Känns tyvärr nästan mer som de e regel än undantag.

Kommentarer
lars

Skit i vad dom skriver Emmelie!

Den som har skrivit det e svag i huvudet, det bästa den kan göra e o bara DÖ!!

2010-07-07 07:24:06
clara

Nog finns dom överallt! Jag har några som roar sig med att tala om för mig då och då hur dålig jag är, men det är inget att bry sig om, speciellt inte om dom inte talar om vilka dom är. Så skit i det!!

Klart man får klaga på att det ska va snordyrt att få visa upp gaddarna i några minuter!

2010-07-07 07:44:06
URL: http://cklaris.blogg.se/
Daniella

Ja dom idioterna finns ju även på min blogg! tyvärr kan man nog inte komma undan! :/

2010-07-07 10:26:40
URL: http://dellisch.blogg.se/
DENISE

var gärna med och tävla i dagens länkning:)kram!

2010-07-07 15:25:42
URL: http://denisebjrk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0