Jag är så fysiskt och mentalt trött.

Ännu en såndär natt ni vet (en sån som tycks va vardag för mig)
Ebba vaknade 01 o va ledsen och somnade inte om förens 02:30 efter alvedon.

Jag orkar inte med de!
Jag blir helt slut av att inte få riktigt sammanhängande sömn o att hela dagarna har så mkt o göra o försöka hinna med så hjärtat slår i hundratjugo.

Va är de som är fel med henne?
Inga prickar än, kan de va öronen som spökar eller vad?


Snälla snälla jag behöver ett svar.

Både Ebba o mamma behöver sömn för o fungera ordentlig.



(såhär nära umgicks dom två, Nova hade konstiga prickar som dagen efter fick bekräftat att vara vattkoppor, 9 dagar sedan)

Kommentarer
Therese

Håller tummarna att det inte är vattenkoppor. Nu har jag lagt ut receptet på laxgrytan på min blogg. Hoppas ni får en bra dag, kram!

2010-07-20 10:10:46
URL: http://tegu.blogg.se/
Anonym

e ju bara positivt om hon får de nu. Bättre att få de när man e liten =) lite jobbigt en vecka eller så men sen e de ju över =)

2010-07-20 17:35:52


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0