Kul med lite resultat.

Alltså dagen har ju gått i slowmotion och inombords har jag klättrat på väggarna av tristess.
Klarar inte av sånna här dagar, vill ha saker o göra annars blir jag stressad , hur konstigt är inte de?

Fick kommit iväg till gymmet en snabbis o bli av med lite frustration över vädret.
Jag sprang först på cross trainern och sedan körde jag lite mage och rygg övningar för att sedan avsluta de hela med att springa på bandet.. Alltså satsade jag på kondtionen.
Men är glad för märkte att de börjar ge resultat för jag blir inte lika trött längre när jag springer, kul!
45 minuter blev de iaf.

Vet inte om de va frustrationen eller om de kanske va dom här som gjorde att jag orkade springa lite extra?


Eftersom de va ösregn så bakade vi hallonmuffins (med lite av hallonen från igår) och snickerskaka med vit choklad.
Kanske jag unnar mig en, men bara kanske.

(folk är hjärtligt välkommna hit på fika numera)

Kommentarer
Simon

Oj det ser väldigt gott ut!

2010-07-25 19:11:33
daniella

En jag känner lite som är sjukt duktig på att teckna som tecknade den på Nea :)

2010-07-25 19:38:10
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0