Måndag och ny vecka.

Lite dåligt samvete för hur jag slarvat med maten, ganska mkt dåligt samvete o hjärnspökerna hackar på mig som tusan.
Ska ta en morgonpromenad o hinna med träning idag.
Verkligen VILL att Della ska fixa träningskort på hälso så vi kan dra dit tillsammans..

Har fått massor av tips om att jag MÅSTE läsa twilight böckerna om jag gillade första filmen, så har ordnat att jag får låna de i veckan, men när ska man ha tid o läsa? ;)
Ser fram emot ikväll, då ska jag se andra filmen -New moon.
Tur jag har två biobiljetter liggandes så jag kan se tredje på bio, haha vilken sucker jag är!

Måste använda min kamera mer flitigt, illa Emmelie!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0