Njuter.

En morgon med sovmorgon igen, strax efter sju vaknade jag självmant.

Ebba är med farmor o leker på nedervåningen medans jag sitter här med en stor kopp kaffe  njuter av att SAKTA vakna till liv, helt underbart.

Håret jadu.
De blev mörkt om man säger så och en liten ton av rött är de nog i för de märktes när man sköljde ut de och de skimmrar någon röd ton i de, kan inte bestämma om jag gillar de eller inte.


Idag står tripp till Ikea på listan =)
Svärmor ska köpa den där fina lilla soffan till Ebba, jag ska kolla lite jag med, för visst kan man alltid hitta lite smått o gott där?
Ljus inför kommande höst tex?


Dags o göra sig ordning.

Ut o njut medans de är uppehåll, de lovas sämre väder... IGEN!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0