Skojar du med mig eller?!

Strax efter jag somnat blir jag väckt av Johan som ber mig smörja in hans nya tatuering med Helosan-salva.
-Skojar du med mig eller?
Snacka om att jag blir irriterad att bli väckt för en sån sak.

Innan jag hann somna om så vaknade Ebba, va ledsen  o hon kunde inte somna om på länge.
Testade ge henne alvedon o efter en stund somnade hon om o sov enda till 06!
Så ja något som inte står rätt till är de!


Planerna för dagen är väl fortfarande att ev gå på Winnerbäck ikväll, har fortfarande inte beställt eller bestämt mig, känns nämligen sisådär o stå ute o kolla på han om de regnar.

Jaja vi får se.



Johans senaste tillskott.

Kommentarer
Emma

haha ska den smörjas så ska den men förstår att du blev tokig :D

2010-07-17 23:24:24
URL: http://emmalajnens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0