Snälla ge mig lite tips!

Alldeles glansig i ansiktet, de är verkligen varmt här inne.
Hoppas mina grejer kommer snart som jag har bestält ifrån Oriflame, för jag behöver verkligen ansiktsrengöringen.


Blev ingen träning igår så idag MÅSTE jag få de gjort.
Vill inte sacka efter när jag kommit in o liksom fått de till rutin att gå o besöka gymmet 3 gånger i veckan.


Äntligen (en aning sent jag vet) har jag skaffat spotify, så nu behöver jag er hjälp!
Snälla tipsa mig om ett gäng bra låtar?
Har liksom typ tre låtar på min spelningslista och fantasin på va man kan söka på står still!
(ingen hårdrock där dom vrålar, ingen typ trance)

Så snälla, tipsa mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0